En praktikdag kvar ..

Nu är det endas en praktikdag kvar, jag börjar kl 8 imorgon och slutar halv 5 :/ Men då jobbar jag in torsdagen också så jag slipper sjukanmäla mig då, det är ju jätte bra. Idag så har jag och Daniel varit och växlat pengar, så nu är det gjort. Nu ska jag bara betala mamma pengarna från bussen. Sen är allt klart och fixat. Mamma ringde ikväll och berättade att min syster har åkt på magsjuka :( Passande tills vi ska till Hammarn imorgon nu då för att sova endast en natt. Men vi skulle få sova hos Eva, och där är ju också Linda :)  Tycker synd om systeryster, att åka på magsjuka är nog det värsta som kan hända.
Vi hörs på söndag då kommer nog en hel roman om vad som hänt under helgen, jag hoppas på att det blir en sjukt trevlig helg. Och det är ju min första gång utomlands också, inte illa :p

Puss & godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hoppas? de KOMMER BLI EN UNDERBAR HELG!! :D<3

2009-03-25 @ 15:07:09
URL: http://fiifaan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det kommer bli sjukt roligt :)

2009-03-25 @ 17:41:10
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0