Dom flesta..

Ja dom flesta skolarbetena som jag låg efter i är färida nu :) det känns hur skönt som helst. Jag har jobbar mer än aldrig förr tror jag, ha aldrig pluggat så mycket på en och samma dag. Så har vi prov imorgon så jag måste träna till de också. Jag hoppas verkligen att jag får ett G på de provet, det skulle ju vara synd att inte klara ett prov som är ganska lätt. Imorgon åker jag hem på Hammarn för att vara där i helge. På söndag ska jag förmodligen sova hos Malin igen, för jag orkar inte dra med hela min pakning på skolan så den får bo här över helgen. Jag tror att dom klarar sig fint här :)

Nu ska jag ta och koppla av lite.
Puss     saknar D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0