Snart så ..

Snart så har jag gjort klart alla uppgifter i alla ämnen, gosh vad skönt. Är klar i kurserna Matte A, Naturkunskap A, Psykologi A, Psykosocialt arbete. Sen så har jag ett arbete kvar i Förskola, skola, fritidshem. Så har jag 2 uppgifter kvar i idotten. Men det fixar jag lätt. Så har jag G i alla ämnen utom Engelska B som jag struntade i och tog ett IG. Pratade även med mentor Fredrik idag och jag har ett VG i den kursen, även fast han klagar på att jag aldrig är där :p Nu behöver vi inte ha mer matte, naturkunskap eller psykosocialt arbete. Det tycker jag är perfekt, vi är ledig på torsdag, eller jag vet inte om dom som inte är klar är det. Men jag är då det.

Träffade Jennifer en sväng idag med, så nu har jag köpt födelsedags present/student present till Malin också. Känns väldigt skönt att ha allting gjort!
Idag måste jag diska, måste även plocka undan lite här. Ska även göra den sista uppgiften i Förskola,skola,fritidshem idag. Den är ju som halv klar så det går nog snabbt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är så nyfiken på vad det är :) <3

2009-06-04 @ 23:47:50
URL: http://mahanali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0