Friidrott ..

Japp, det stod på vårat chema idag, och det var synd att vädret inte alls var med oss. Men det kom bara några små regn skurar, men blåste gjorde det desto mer. Det var nästan skönt när solen lyste. Jag tyckte dagen var rolig, jag var mycket negativ till det innan. Men det visade sig vara ganska så roligt.
Efter friidrotten på H-vallen så åkte jag och Linda till stan och mötte upp Malin, vi gick runt och vi fikade en sväng också. Sen bar det iväg hem, och jag somnae vid 16.30 och vaknade 18.20 nån gång. Riktigt skönt var det, är ju ändå ledig imorgon så behöver ju inte somna jätte tidigt inatt.
Imorgon ska jag vara på stan och hämta Therese vid 14 tiden, sen så kommer även Daniel. Få se hur trångt det blir imorgon natt. Har en kännsla av att det kommer bli just det, trångt!!

Jag borde damsuga och plocka undan, för igår orkade jag inte. Jag diskade bara igår. Men jag får göra det imorgon när jag är ledig, kan ju även ta hjälp av syster :p Då blir hon glad ska ni se, haha.

3 skoldagar kvar nu, yihooo.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0