En sån bra dag ..

Idag har verkligen alltng varit bra, inga beskymmer i skolan alls. Har fått information om onsdagen när vi ska leda handikapp friidrott. Sen fick vi testa på hur det är att vara blind med, kommer inte ihåg va den sporten hette men vi fick iallafall inte se någonting när vi spelade. Sen fick vi testa på rullstolsbasket, men dra på trissor vad roligt det var alltså! Det är nog roligare än vanlig basket, det tyckte jag var skit roligt! Sen efter det gick jag och köpte en present åt Novalie eftersom lillfisen fyller år på fredag, men då ska ju Malin ta studenten så Novalies kalas blir på söndag :) Sen kom Jennifer ner på stan och vi käkade på tacobar, det var otroligt gott lovar jag. Sen tog vi bussen upp på körfältet och gick på skopunkten. Lyckat där med, hittade 2 par skor som jag verkligen ville ha. Men ett par kostade 300 så jag sket i dom ska försöka dra med mamma dit på fredag :) Men så hittade jag ett annat par som också var fina då tog jag dom. Sen fick man ju ett par på köpet om man tog tre så då hämtade jag ett par till skor så fick man de billigaste paret helt gratis :) Så 3 skor för 399 kronor. Det tycker jag är hemskt bra! Gick sedan på coop och handlade mackor och mjölk. Måste ju ha det när syster kommer och ska sova här på torsdag!

Sista timmen idag hade vi matte men skulle bara ha betyg snack. Och jag fick godkänt i hela kursen matte A, det var något jag bara kunde drömma om. Men jag klarade det faktiskt, jag var helt inställt på att göra klart matten i 3an. Så nu är jag 3 kilo lättare. Det är den kursen jag är mest nöjd med att klarat iallafall, klart den tyngsta och jobbigaste kursen. Stolt Diana.

Sen får vi inte glömma att gratta min barndomsvän och en vän som står mig nära. Grattis Malin Maria Håkansson på din 19 års dag! Bara 1 år kvar till systemet :)


Puss.




 


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket gumman <3



Precis, bara 1 år, sen jävlar :)

2009-06-02 @ 11:00:58
URL: http://mahanali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0