7 och en halv timme .

Precise så ör det, om 7 timmar och 30 minuter kommer jag befinna mig på jobbet. Fy fan vad trist och tråkigt. Jag känner mig bara less när jag tänker på det, så hemskt tycker jag att det är. Men det är då bara att bita ihop och gå dit och göra det som ska göras.

Idag har jag varit me Krille, varit och tittat på Malins lägenhet sen har jag inte gjort något mer. Skönt ändå..
Jag längtar så hemskt mycket till lördag så jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag vet att det kommer li så sjukt roligt. Bara några få kan förstöra min kväll, de skulle vara om jag får syn på dig eller om en viss person ska börja kaxa för att få status. Men jag lovar dig du kommer ligga sedan om inte dina polare kommer när du ligger. Men jag ska inte bry mig i något sånt, jag och Linda ska ha en sån rolig kväll de är de enda som betyder nått :)

Sen kanske det är så att jag åker till Malmö i 1 och en halv vecka, lagomt härligt de skulle vara då? Eh nej inte alls, det skulle vara jätte tråkigt att få åka till min kusin där hon bor. Har ju aldrig varit hos henne :( Andra människor och en helt främmande stad.

Nu ska jag kika runt det sista jag missat sen ska jag sova min skönhet sömn, har varit vaken i 18 timmar snart.

Puss & godnatt   "  saknar min prins.



Kommentarer
Postat av: biffen

söt :)

2009-07-13 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0