Yippi ..

Sitter på jobbet, lusten finns verkligen inte till att jobba. Men jag börjar vänja mig, är faktiskt inte lika trött på mårnarna. Men jobbet i sig är hur tråkigt som helst. Idag tog jag köket för första gången, och det var faktiskt skönt. Sen kom jag på en sak som förvånar mig, jag har inte varit sjuk nån dag när jag jobbat. Eller låtsas sjuk menar jag, jag har gått varje dag fast jag inte ville, det är skillnad mot för andra året. Ioförsig har jag inte varit riktigt sjuk heller. Men det är starkt gjort utav mig!
Nu ska jag kolla chema om hur jag jobbar om jag kanske ska till Pitiå. Få se hur det blir med det.
Idag far kusin Johanna hem, tråkigt tycker jag. Men vi har ju umgåts lite mer nu än vi brukar eftersom jag var ner till Malmö. Så måste ju vara nöjd. :) Älskar dig och kommer så klart sakna dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0