Vilekn himla dag ..

Jag vaknade imorse och var så himla trött så jag nästan inte orkade kliva upp. Men upp gick jag ändå och på jobbet kom jag. Gjorde klar min dag klockan 13, då gick jag hem och skulle duscha. Det var verkligen jätte skönt, gjorde mig klar och mötte upp Malin och nere vid strandliden kom även Zanna. Var så glad när jag slutade när solen sken och det var varmt ute även om solen inte sken. Så jag klädde mig lätt och sommrigt, vi 3 gick och hanlade.Sen gick vi hem till deras föräldrar, när vi sitter där så blir hela himelen svart. Och innan man sagt ordet om det så spöregnade det ju. Och mamma som bett mig ta in tvätten, yippie??
Zanna var snäll och skjutsade hem mig, taack!

Therese kom hem över från Klara, jag tog en ful bild på henne och hon tog en ful bild på mig :) Haha, ska lägga upp dom. Men sedan brakade helvetet löst, jag och Therese har aldrig bråkat så hårt tror jag, men något mer behöver jag inte ta upp. Nu har mamma kommit hem och ja? jag är hungrig som satan.
Nu ska jag lägga upp dom fula bilderna :)



Systrarna ful.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0