Kväll ..



Jag satt nyss och läste igenom några bloggar, och det är en sak jag raetar upp mig på. Vuxna klagar mycket mer än vad vi ungdomar gör, iallafall i den bloggen jag läste nyss. Jag får nästan rysningar så barnsligt var det. Skriver om sitt jobbiga liv om folk som beter sig illa och om 13 åringar som dricker. Alltså denna människa kastar bara ut skit i sin blogg. Och som en vuxen människa borde man bete sig efter gott betende? Tycker jag, men vad kan man göra mer än att störa sig på dom här människorna. Det är absolut helt och hållet upp till dom själv. Men att läsa allt detta så beter hon sig ju nästan värre än Kisse.

Ikväll var jag iallafall ut med Johanna och Krille en stund. Jag och mamma har tittat lite på internet och hon hittade en telefon hon ska köpa och jag en digital kamera. Så Johanna ska få med sig pengar och köpa med våra saker från Sundsvall eftersom hon ska dit imorgon. Vi hittade båda sakerna på rea och en ny mobin och en digital kamera gick tillsammans på 2437 nått sånt och då köpte jag även med ett minne till kameran. Det ska bli roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0