Tvätt + webb tv ..

Jag har inte gjort nått på hela dagen, tvättat några maskiner och tittat på webb tv på bygg slaget. Jag tycker det är bra och jag hoppas att lag röd vinner alltihopa. För dom tycker jag gör finast. Synd att man är inne en sån här fin dag, men jag har ju inte lust att gå ut själv heller. Mamma skulle ringa hem Therese för hon vill alltid komma hem tidigare men icke idag hon skulle stanna kvar till 16:30 hon. Men dom kommer ju snart hem. Sen ska jag fråga om mamma vill ut och köra med mig, det var ett tag sedan. Vill ha körkortet, men det får vänta tills jag tagit studenten ist. Jag kan ju köra men de är teorin som är mitt krux. Jag som är så seg i huvudet, det kommer ta lång tid innan jag kan teorin :p

Nu ska jag börja met maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0