Trött och marknad ..

Nu är jag jätte trött. Har varit vaken sen klockan 6.15 imorse. Vid fikat halv 10 somnade jag nästan, det var bara att kliva upp och göra någon nytta. Sen när jag slutade så gick jag ut på marknaden. Kom nästan nyss hem, gick med Johanna, Elin och Peffe, sen gick jag och Malin och käkade på kaffe stugan. Så gick vi till Malins lägenhet, SÅ himmla fin. Där skulle jag kunna bo :) Men jag hoppas på att bli erbjuden på övernattningar lite då och då. I stan så ville hon ju ha sällskap rätt mycket, måste faktiskt säga att allt skratt saknar jag!
Imorgon och på söndag blire traktor race, hoppas bara att det inte regnar.

Jag har också köpt en skinnjacka idag, för 300 kr. Sjukt billigt, men jag tror inte att det är äkta skinn men det skiter jag i. Den var jätte fin ändå, Elin köpte också en likadan. Men storlekarna var knäpp måste jag säga, jag skyller verkligen inte på det bara för att. Men så tjock är jag inte så jag ska behöva L.. Nej konstiga storlekar :p Men nu är jag verkligen utan pengar! :(

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0