Tjohopp ..

Idag har det inte hänt allt för mycket. Har varit hos mormor en sväng, beställde 2 parfymer från internet. Så dom kommer snart :) Sen har vi ju även beställt lite kort, vill att dom ska komma med. Men det lär ju komma i veckan det med.
Just nu så är Krille här, han åker till Malmö han imorgon så då blir det tomt här :(.
Sedan ska jag ner till Malin med datan för att föra över lite filmer och sånt, så ska jag ruinera både Malin och Zanna på lite pengar. Dom beställde även saker från parfym sidan det gjorde mormor med. Så för 4 parfymer och en mascara blev det ca 1400 kr. Billigt de om man frågar mig.
Nepp nu ska jag vara social med Krilleboy.
Ska lägga upp nån otroligt fin bild på allas charntroll som jag tog igår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0