Thats hard ..

Inte vann man någonting idag heller, vad trodde man? Krille och mamma var 1 ifrån ganska många gånger, men jag bara 1, mormor och morfar gick det inte heller bra för. Men men om man spelar ofta så måste man ju vinna någon gång? Eller ??
Malin och Zanna var upp hit och hämtade en bok som Zanna skulle låna, stod ute och pratade en stund. Kul! Fast det är ett sånt skit väder så va det inte så kallt att man frös när man stod ute i bara skjorta. Imorgon blir det doktor och fika med mormor. Sen så ska jag även äta middag där. Så ska jag kanske träffa Malin och Zanna också om Malin inte får för sig att åka in och föda :) Isåfall måste du ringa mig så jag kan önska dg lycka till.
Pratade med älsklingen och fick veta sånna sjuka saker. Sjukt ställe verkligen.

Nu ska jag titta på det stora byggslaget om dom har lagt upp gårdagens avsnitt. Sen måste jag sova för ingen sovmorgon för mig inte.

Imorgon vill jag ha soool!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0