Städat ..

Nu har jag börjat röja undan lite här i huset och visst blir det framgångar, men det går ju så jäkla segt så det är inte sant. Jag började städa vid klockan 6, och satte mig nyss. Jag har fått fint i hallen både uppe och nere sen har jag slängt och sorterat kläder i mammas rum. 2 sopsäckar fick jag till i hennes rum. Men där ser man inget slut hur mycket man än håller på. Så jag började med hallen där uppe istället. Det är ju lättare för mamma att fixa hennes rum själv.
Jag tog före och efter bilder i hallen uppe, tog tyvärr inte de i hallen nere men tog en bild på hur fint det blev iallafall. Tänkte slänga upp dom, men på 4 timmar har jag städat 2 hallar, dock inte precise hela hallen uppe + att jag varit i mammas rum och donat på. Det tar sin lilla tid.
Nu ska jag hoppa in i duschen ska bli så skönt.
Imorgon innan eller efter jag jobbat så ska jag ta och rensa mina kläder. Det blir nog till att slänga en hel del där också :)
Ne nu kommer bilderna..

Före bild i hallen uppe


Före bild, fina garderoben uppe.


Efterbild uppe i hallen.


Efterbild i garderoben.


Efterbild på hallen nere.


Jag är nöjd med det jag gjort, kom på att jag måste ut och gå en sväng med Selma också, sen får jag hoppa in i duschen.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

va du kan ;)

2009-08-01 @ 02:44:31
URL: http://fiifaan.blogg.se/
Postat av: emma

duktig du. kanske du vill städa hos mig med;)

2009-08-01 @ 22:27:23
URL: http://saema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0