Så gött ..

Nu tror jag att jag har sovit min prinsess sömn, jag har sovit så underbart gott i husvagnen inatt. Kan inte förstå hur, för det är ju inte precise lyx att sova i husvagn. Men lyx var det för mig iallafall. Krille har inte vaknat än och jag låter honom sova. Mormor och morfar är och handlar och ska skjutssa Therese till någon kompis. Så jag tänkte vänta med att fika tills dom kommer tillbaka, roligare med lite sällskap.
Igår öppnade mamma mitt lönekuvär, och jag har jobbat 2 dagar så jag gissade på att jag skulle få ca 600-700 kr. Men då säger mamma att jag fick 1500, jaha ?????? Jag är nöjd med hur är det möjligt?
Det som kan bli roligt är nästa lönen, kanske får 6000 då, plus att jag får igen 1000 kr av skatten :) Det kommer inte bli illa.

Noepp nu måste jag göra nått annat, kanske ska hoppa in i duschen innan jag fikar. Det tåls att fundera på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0