Regn ..

Nu har jag kommit hem från ankracet, det har små regnat hela tiden. Men nu när det sutade och man satt sig i bilen började det regna ännu mera. Hade ju ganska tur där. Nu väntar en skön dusch sen ska jag lägga mig börjar klockan 7 imorgon. Det känns tungt. Jobbar fredag,söndag,måndag,tisdag,torsdag och fredag!! HÄRLIGARE. Men jag har nästan bara 1 turen så får väl vara nöjd för det. Sen har jag inte alls så många dagar kvar att jobba. Kanske är 5 till, om man inte får något mer vill säga.

Jag fattar mig inte på en del människor, att man tror på dom hela tiden. Man ska inte lita på någon, inte ens den man mest tror man har vid sin sida. Även dom kan svika. Jag är otroligt less på just dom här 2 personerna. Men jag tänker inte göra nått åt det, har försökt förut. Men vad får man tillbaka?

Puss  , o godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0