Nuså :)

För en stund sedan var Johanna hit med våra saker :) Jag blev jätte nöjd över kameran iallafall, rosa och snygg var den.Och mamma fick sin telefon, men det blev en annan. En mycket finare enligt mig, jag tror nog att hon också blev nöjd. Therese blev dock inte ett dugg nöjd hon började grina när vi berättade vad Johanna skulle köpa åt oss. Men men, det är hennes problem. Ska lägga upp en bild på Selma som fick inviga kameran :)
Imorgon jobbar jag till klockan 13, sen ska jag och Johanna fika och vid 16 tiden åker vi till mormor och äter kams (mumma), det blir jag, mamma, Therese, Johanna, Krille, Elin, Märta, morfar och mormor :) Ska bli mysigt. Efter det så ska mamma på bil bingo och jag måste vara barn vakt så klart. Men det gör inte så mycket blir ändå en lugn kväll för jag har delad tur på fredag :( Men förhoppningsvis blir det lite pengar i slutändan. Man får ju känna på vuxenlivet och det är en bra förberedelse för framtiden.
Nu ska jag ägga in musik på mammas telefon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0