Nu blir det husvagnen ..

Sitter fortfarande hos mormor och morfar, Jag och mormor har hämtad Therese på Hammarn när hon kom med bussen från Östersund.
Sen nu ikväll kom Krille och vi ska sova i husvagne inatt, gosigt! Therese  ska också sova med oss, men det kan finnas en tendens att hon går in och lägger sig med morfar det skulle inte förvåna mig.

Skriver med Zanna på msn om vänner som bara använder en när det behövs och struntar i det sedan. Och det är en sak som jag känner igen mig på. På båda sätt, visst har jag utnjyttjat människor men kanske inte på att ha vänner och sen välja bort dom men jag har gjort fel jag också. Men jag har även dom som har utnjyttjat mig jävligt mycket. Och att inte märka sina fel satt vi nyss och pratade om, och det kan jag tycka är svårt. Alltså hur kan man inte märka att man använder en människa och sen skiter man i den. Det tycker jag att man märker ganska lätt.
Idag läste jag ett störande inlägg, och jag säger det är det så får det väl vara så då. Det är inte jag utan du. En fråga är en fråga. Vad ska jag göra, fråga andra? Men jag hade ju inte fel iaf, det va sant.

Nu ska vi mysa i husvagnen, vi har kommit på plats nu. Måste säga en sak och det är ärliga ord. Malin och Zanna Håkansson fan vad jag saknar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0