Nattbloggning ..

Jo blev ett sent inlägg ikväll, kom hem från Malin för en stund sedan. Har haft en super mysig dag som jag saknat.
Jag vaknade vid 12 imorse och då ringde Malin, surrade med henne ett bra tag sen hoppade jag in i duschen. Gjorde mig klar och ringde mormor för vi hade bestämmt att gå på Whalbergs (eller hur det stavas), hittade ingenting men det var väl tur det ändå. Så skjutsade mormor mig vidare till Malin. Vi åkte till hennes farmor och farfar och spelade plump. Jag kom 2a iallafall, inte så illa som det brukar kunna vara. Sen for vi och handlade, gjorde mat. Sen satt vi nog bara och häckade och surrade. Sen spelade vi Rummy och jag vann :D
Sen tog jag och gick hem och Zanna och Malin la sig antar jag :)
Och det ska väl jag också ta och göra.

Godnatt  , saknar min pojke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0