Namnsdag.

Jo det har man idag, Kristina. Även mormor och Johanna heter de så grattis till oss :) Min dag började hos doktorn, det gick bra där och jag fick en remiss till hud i Östersund, sen så skar dom bort ett födelsemärke också. Men läkaren hade inte så mycket tid så hon sa att jag skulle beställa en ny tid för det större märket.
Sen for jag hem och sov en stund till, efter det kom mormor tillbaka och hämtade mig så for vi på Lotties med morfar och fikade. Gött var det, tack så mycket för fikat morfar. Så kom även mamma dit för vi skulle på rödakorset och titta, där fanns det ju en "balklänning" njaa tyckte jag om den men testade den ändå, och ja jo den hade ju varit snygg om man gjorde om den en del. Så vi tog och köpte den för 50 kr, hur billigt är inte det då? Så ska Marians syster få sy om den. Hon kan sy bröllopsklänningar så jag tror nog att det kan bli fint ändå. Måste ju inte ha den på just balen men det är ju en hel del klänningar som man ska ha. Första gången jag har köpt något från rödakorset iallafall. Men billigt är det.

Nu sitter jag hos mormor, vi ska äta pankaka med jordgubbar. Sen vet jag inte vad som händer ikväll. Får väl se, blir det inget speciellt så stannar jag nog här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0