Morning morning ..

Jaha, vaknade vid 12. Och vad vaknade man till jo regn väder, men hejja. Jag trodde iallafall att vädret från igår kunde hålla sig åtminstonde idag. Men där hade jag fel.
Skulle ju sova hos Somis igår med Daniel och Krille, men vid 1 tiden så blev det problem så vi gick hem. Tur att det är nära. Vi la oss och skulle se på en film men båda var så trött så vi somnade, skönt det.
Imorgon så ska jag till doktorn klockan 20 över 8, och jag stör mig på att alltid få så tidiga tider. Men man får väl vara nöjd att man får en tid, mormor ska följa med mig för jag vill inte gå dit själv. Efter det så ska vi fika och kika om det finns något att glo på. Fika ska vi göra för att vi nämligen har namnsdag imorgon :)

Hoppas att det blir bilbingo ikväll nu då, vädret är ju inte så bra.
Nu ska jag väcka Daniel tror jag, men han har så lätt att bli sur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0