Men bra ..

Igår jobbade jag hela dagen som alla redan vet, sen när jag kom hem åt vi mat och Daniel berättade att min laddare till datan inte funkande. Yippi tänkte jag, jag försökte få igång den drog ur den satt tillbaka den men den laddades inte ändå. Så vi hyrde en film som heter Martyr tror jag och den var sjuk inte bra och inte dålig. Den var bara konstig. Sen så somnade jag, och drömde värsta mardrömmen och vaknade av att Daniel kliade sig och i drömen lät det som fot steg, vaknade av ett ryck och Daniel skrattade. Somnade sedan efter lite mys och prat.

Sen kom Therese hem och vi klev upp, så skulle vi försöka med laddaren en gång till men i ett annat uttag och då funkade det. Smart att inte testa de igår. Idag ska vi göra middag tills mamma kommer hem. Sen händer väl inget mer, som vanligt. Om man inte ska umgås med någon. Ja vi får väl se.
Skönt att vara ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0