Like always ..

Inte vann man någonting denna gång heller, nej då. Men jag var mycket märmare denna gång än alla andra, jag var nära flera gånger också, det har inte heller hänt allt för många gånger. Men som sagt trevligt sällskap hade jag ju så värt var det :)

Har glömt att berätta en sak, sen igår har inte jag snusat. Eller nikotin fri då, men ändå inte så mycket. Jag hoppas verkligen att jag klarar detta. För nu har jag försökt så otroligt många gånger men det har aldrig gått. Och jag vill ha mer pengar att roa mig för, jag tror jag fått shopping noja. Efter jag var i malmö, jag vill ha så mycet kläder så många nya skönhets produkter. Det känns på nått vis som jag vill bli en annan människa. På ett vis, jag får aldrig nog. Och slutar jag snusa så på 2 månader tjänar jag ca 1000 kronor. Och vill man handla saker är det mycket pengar.

Ne dags att börja tänka på sängen, upp vid ca 6 imorgon.. Det känns ju surt, bit ihop. 3 dagar kvar nu bara, sen om jag tar på mig något mer så ska jag inte klaga, för de väljer jag ju själv. Men ibland säger man ja fast man inte riktigt vill, man känner sig dum om man säger nej. Som dom inte kommer höra av sig lika mycket då.

Det blir bara du och jag i hegen snuttan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0