Jahapp ..

Nu har jag vaknat, fikat, plockat undan mina saker i Johannas rum, vikt hennes kläder och nu kikar jag datan. Snart ska jag börja göra mig klar, sen ska jag och Krille gå till tivolit Johanna jobbar på och hälsa på henne. Sen vet jag inte vad som händer senare. Igår var vi ju som sagt till Danmark både på dagen för att shoppa och sedan på kvällen för att festa. Festandet gick som det gick vill jag säga. Jag, Johanna, Malin och Carina skulle iväg, Tåget skulle gå klockan 23.35 men tåget var försenat så vi kom iväg vid 10 över 12.. Sen väl där hände ju saker som jag inte tänker skriva om. Inge viktigt heller för den delen.

Nepp, nu ska jag göra mig klar, och gå till Johanna :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0