Hemma i Hammarstrand ..

Nu har jag nått hem, resan gick hur bra som helst. Fick byta tåg i Stockholm, hade liggvagn fram till dess. Sedan var ju så klart tåget försenat. det skulle gå 8.30 från stockholm men vi kom iväg ca 9.40.. Det var dock lite drygt men det funkade bra. I gävle hoppade även en väl bekant upp på tåget nämligen Tijan så vi satt och surrade tills vi kom fram till Sundsvall. Roligt jätte roligt. Vi alla 4 skrattade så tårarna rann, eller mina och Johannas tårar rann men det var så härligt att skratta så där.. Sen ikväll så blir det ankrace, imorgon jobba sen marknad..

Jag känner mig så glad, vet inte varför. För ena är ju dummare än den andra men det är sånt så sjukt som jag inte bryr mig i ett dugg. Det är era liv, absolut inte mitt.. Men kom inte och gå som ni själv tro ni kan göra sen heller :)

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0