God mat ..

Fick god mat som satan idag, allt var perfekt och jag åt mig väldigt mätt! Mormor hon kan det där med att göra kams, om jag ska vara ärlig så är nog alla middagar där godare än hemma.  Vad det än är, till och med mormors pankaka är godare :p Sen så skulle vi ju vidare på bil bingo. Blev inge tutande i våran bil, tyvärr. Var väldigt nära en gång 1 nr ifrån så tutade en bil sen nr efter han/hon tutat var mitt nr. Så hade inte den fått bingo på den siffra hade jag fått bingo, så typiskt. Ska nog dit nästa torsdag också med mamma, mormor kanske morfar och mammas vänninor :p
Måste säga att jag tyckte det var jätte trevligt att få träffa  Johanna A, fan vi bo inte långt ifrån varandra så nå måste vi kunna ses offtigare :) Det borde inte vara så svårt för oss. Kanske tar en bingo tur till nån gång ;)

Nu är det ju så att jag måste lägga mig alldeles snart, fan vad jag är less på att jobba. Och ont i huvudet har jag också. Så lika bra att försöka sova. Få se om älsklingen kommer imorgon, det hoppas jag verkligen!
Godnatt , lägger in en ny bild på mig och på min otroligt fina och snälla mormor. Fått det utav henne kanske ? :p

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0