En ny vecka, nya dagar ..

Nu har jag inte skrivit nått under helgen, det beror på allmän slöhet. Jag har varit på skoter, gräsklippar och traktor race i helgen. På lördagen var det bra väder, men dock inte på söndagen. Jag blev blöt vill jag lova. Sen så jobbade jag igår kväll, idag har jag också jobbat. Och imorgon, torsdag och slutligen fredag. Pepp för det ? Nä verkligen inte, jag skulle kunna kräkas på de där jobbet. Känns nog bättre när pengarna rullar in, men det blir inte alls så himmla mycket.

Idag är jag barn vakt åt syster, jag slutade klockan 1 och mamma började då. Det är lika imorgon också får se om man måste ha henne då med. Annars tycker man att hon borde vara stor nog att ta hand om sig själv. Men det anser inte min mor.

Nu väntar jag på att Daniel ska komma hem från Östersund. Så måste jag verkligen städa mitt rum, men det ska jag ha hjälp med han stökar ner mycket mer än mig men han hjälper nästan aldrig till, inte med nått :p

Puss

Kommentarer
Postat av: emma

med farmor:)

2009-07-14 @ 14:36:23
URL: http://saema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0