En dag på zoo.

Fint väder var det idag och då blev det zoo, for vid halv 9 tiden. Fick låna morfars bil också, härligt tyckte jag som skulle köra. Kom fram till Junsele vid halv 11 men det öppnade inte förren klockan 11. Vi tittade på alla fina djuren och tittade på lejon uppvisning. Så otroligt vacker lejon är, tigrarna var också så fina. Så ståtliga och så mjuk dom ser ut. Tänk att ha sån helt tam som husdjur. Det skulle vara fränt.
Nu gör vi inte alls så mycket, Krille är här med oss. Vi ska nog sova uppe hos honoms gammelmormor inatt, för hon är i Malmö och hälsar på.
Pappa var hit en svng nyss, en ganska lång sväng rättaresagt. Och han har blivit så mager och det syns på honom att han börjar bli gammal. Lite hemskt att se tycker jag.

Nu ska jag slänga upp lite bilder från idag, tar bara dom jag tycker mest om.


En söt åsna.

Kamel och Daniel..

Geten och Therese..

Lejon, så fin så otroligt vacker.

En vit tiger, också så otroligt vacker..

Älsklingen och jag ..

Nu får det vara slut på bilder, nu ska jag vara social med resten av gänget.


Kommentarer
Postat av: psycho

haha sista bilden, my crybabe and my sister;)

2009-07-22 @ 21:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0