Dag efter dag ..

Dagarna bara går och vart är sommarlovet? Inte får man vila upp sig heller, nä utan man jobbar och jobbar man inte så bokar man in nått de dagar man är ledig. Och sommarlov då tänker jag på sol och bad, det finns inte heller. På kvällarna ska man vara ute och umgås med folk man gillar, men det finns inte det heller. För mig ett ganska tråkigt och dystert sommarlov, men jag har ju varit i Umeå och i Malmö även en snabb vesit i Junsele. Så jag har inte bara suttit i vårat trista hus.
Imorgon klockan 7 så är det dags att vara redo för jobb, och vet ni? Jag vill verkligen inte dit.. Sen så är det så att jag än så länge inte har nå mer jobb, och kanske kan njuta av mitt sommarlov de sista veckorna i agusti. Men visst några dagar kan jag plocka på mig i agusti så man får lite pengar i september också.

Sen så har jag kommit på en sak till, Daniel fyller snart år. Så jag undrar på stort vad man ska ge honom i present. Smycken är bara att glömma, ett armband vill han ha men det är för dyrt och han är expert på att tappa sådana saker. Men jag pendlar mellan 2 olika saker, vet inte vad han helst skulle vilja ha. Kan ju inte fråga honom heller :p

Hopp, nu ska jag fika med mamma, sedan ska jag fasen lägga mig i tid ikväll så jag får sova några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0