Beställningen ..

Jobbig morgon imorse, som vanligt med andra ord. Men jag har inte sovit nå bra alls inatt och det märktes verkligen imorse. Men jag klev upp, gjorde mig klar och traskade ner på jobbet. Det har flytit på bra idag, allting gick bra.
När kolckan blev 1 fick jag gå hem, gud så skönt det var. När jag kommer till huset så hänger det en påse på dörren, och det var från posten med alla parfymer och korten jag beställt :) Parfymerna luktar ju Über gott. Passar mig alldeles utmärkt.
Zana och Malin kom upp för att hämta deras saker, och jag ringde till mormor och sa att hennes parfym och korten hade kommit. Så hon kom hit och hämtade hon med, Sen for vi på affären och handlade lite.
Nu har jag satt på ungnen och ska börja med maten och efter maten åker mamma och Therese till staden. Jag ska duscha och sen får vi se vad som händer ikväll, antingen får jag vara hemma för mig själv, eller så kanske Malin och Zanna vill spela nå kort eller nått? Vi får se, annars är det ju bara att städa det behövs det också men är inte lika roligt.
Burberry och Escada parfym ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0