Avbokat ..

Imorse när jag vaknade vis 10.30 hade jag ett medelande från röstbrevlådan. Så jag ringde upp det och då var det från sjukstugan och do hade tagot bort min tid pågrund av för mycket. Så jag skulle få ringa tillbaka i september och beställa tid då, är det inte typiskt va? Jag blev då riktigt less när jag fick höra det, det går på 10 min. Ne då ska jag vänta ca 1 månad för 10 minuters jobb? Ja det finns inte något att göra åt.
Jag gjorde mig iallafall klar och gick till Zanna, vi åt lunch tillsammans. Sen gick vi upp till hennes farmor och farfar dit kom också Malin, vi spelade en plump (jag vann =) ) och vi fick fika. Sen tog vi och gick tillbaka till Eva och Lars, dom åt middag och mamma hämtade mig för att handla inför helgen.
Så nu behöver jag inte svälta i helgen när jag kommer vara ensam, vad tråkigt de ska bli. Men jobbar ju hela helgen så, men man skulle ju passa på att använda denna helg till något roligt. Men inte då, så kul får vi inte ha det.

Nu ska jag göra klart det sista här som ska med på bilbingon, blire tredje gången jilt idag då? Man brukar ju säga så! Det märks nog, är så van att inte vinna något men jag kan skatta mig åt de fina sällskapet jag får.
Ne fixa allt var det ja, och gå till Malin och Zanna =)

Lycka till på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0