Ångest ..

Hur roligt tror ni att det känns att veta att man ska upp och jobba imorgon? Jag kan tala om för er att jag hellre skulle vilja vara ledig, men det vill väl alla? Tur att det känns den 27 agusti när pengarna rullar in på mitt kort. Då kommer jag vara över lycklig. Men just nu känner jag att jag vill sova imorgon.

Det blev inge Malin ikväll för min del, vi båda tyckte att det var sent fast klockan kanske va 19 :p Men ska man upp dagen efter eller om man är hög gravid så är det sent. Inget har hänt på hela dagen, utom att jag och mamma var nere i källaren och rensade kläder. Och det blev 3 sopsäckar fulla med kläder som inte använd. Sen borde vi ta mammas rum någon dag också. Jag tror att vi har mest kläder i Hammarn, gammla barn kläder från både mig och Therese, gammla kläder från när mamma var större och yngre. Så det vill jag lova er är ett helt rum om alla kläder skulle vara på samma ställe.
Jag ha även fått tid för mitt andra födelsemärke, på torsdag klockan 3 ska det bort. Ska bli skönt att få det gjort. Har också fått en tid på hudmottagningen i Östersund. Så jag hoppas att jag kommer bli nöjd med allting. Redan nu känns det som en befrielse. En tyngt som släpper.

Nu ska jag fika med mamma, sen ska jag nog gå till sängs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0