Torvalla ..

Jo, här sitter jag i torvalla på en stol :p har nyss diskat, och Malin damsuger, så gör vi potatisbullar.. Har inte ätit något än, men vi åt lunch idag så det höll sig länge. Igenting ha hänt idag, gick upp gick på skolan och sen hem hit igen.. Sen ha vi tittat på Andra Avenyn och sen inte gjort något mer. Inatt har jag kanske inte haft min skönhets sömn, Malin pratade ganska mycket i sömnen. Och det är ganska svårt att sova om någon ligger brevid en och pratar, hon pratade nästan mer än vanliga fall. Ja iaf, Malin har ju ett lill täcke som hon sover med som hon haft sen hon var liten, men inatt tror jag hon ville ha nå annorlunda för hon hade min tröja i lill täcket imorse, som jag lagt brevid sängen på golvet... Inte illa Malin :)

Ne nu ska vi typ äta.
Puss     - älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0