Shiit ..

Jag tycker det är jätte kallt ute, huvva. Frös på bussen in till Östersund som fasen. Jag hade vantar på mig med det blev fan inge bättre. Idag iaf så har jag varit hos doktorn och fått någon migrän tablett det känns skönt. Sen har jag och Daniel varit hos zanna.. Igår träffade vi Eva så spelade vi Rummy. Det var jätte trevligt. Imorgon äre skola igen då, så ska vi ha bad på idrotten. :( Men jag ska iaf vara med har jag bestämmt mig för.

Ne nu har jag inget mera att säga, ska ta och gosa med Daniel..

Puss


Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Självklart vi ska göra det ;D Men den här gången ska vi inte stöta på nå pucko som följer efter oss hela kvällen:P

2009-01-15 @ 08:40:26
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0