Rätt skön dag .

Jo idag har de varit en slapp dag, men det är ju vad jag gjort den till själv. Inte så bra med, somnade ap sent! När klockan ringde så sa jag ne men vi skiter i första lektionen och de gjorde vi.. Men sen gick man på skolan hade idrott, nästa vecka är det sim :/ BLÄÄ.. Sen hade vi Herkules men fick typ sluta på en gång. Sen har det inte hänt så mycket mer i mitt liv idag.. Mötte Linda och käkade, sen gick vi Till Jimmy och där var Jimmy P med.. Sen har vi spelat rummy, i par. Diana & Linda leder ganska så stoooort öh ja!! Men Jommy skulle så träna så det blir väl te att spela klart sedan.

Så klart att jag stöttar dig!!!!! Foh evaaaah!

Puss ,      D.L   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0