Överstyr ..

Äntligen i Östersund igen.. Vilken helg det varit, kanske inte den mest lyckade helgen på år! Har aldrig skakat så mycket av rädsla och arghet ALDRIG! Ja nå mer tänker jag inte dra upp här, men dom flesta har nog redan hört ganska mycket. Iaf i Hammarn då. Jag kan ju bara säga att jag har så sjukt ont i handen som någon råkade kasta en glas flaska på. Har nog aldrig haft så ont tror jag, det verker och handen somnar rätt fort så gör det ont nät jag inte ha i högläge. Och ringfingret är alldeles blått från knogen och upp på fingret. Det är ring&lill fingret jag har ont i. Känner mig smått handikappad!! Men men, få se om det är bättre imorron annars får någon titta på handen. Det gick iaf ÖVERSTYR! Igår hände ingenting. Idag fixade vi upp lite saker och jag tror vi alla är nöjd med hur det blev. Så har vi varit till Eva och jag ha gjort klart all min gramatik :) Stolt!! Ne nu ska jag fika lite sen inte alls göra nått! Sova så småningom..

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

vi ska titta handen om det inte blir bättre i morgon.. <3

2009-01-19 @ 00:03:36
URL: http://lindawinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0