Nytt år ..

Nytt år och nya möjligheter. Hoppas att detta blir ett bra år. Idag vid kvart i 7 var jag inne i stan igen, det är skönt att vara tillbaka i sin enga lilla håla :) Jag har haft et SUPER bra lov, jag har ju varit i Kramfors, firat jul med familjen, träffat kusin, firat nyår (lyckad kväll utom slutet då jag flippade) så har jag varit i Umeå :) Kom hem från Umeå igår kl 8, en underbar helg var det. Kom på fredagen så träffade jag Alida & Robin sen släppte vi av dom och åkte hem. Åt fläskfile + stips och sås :) mumma var det! Sen vart det mys och skräckfilm för hela slanten. På lördag åkte vi in till Umeå och gick en snabb sväng på stan eftersom Daniel hatar att gå på stan om han inte ska ha något. Vilket är ganske så jobbigt för mig dom älskar det. Och i Umeå finns det ju roligare saker än i Östersund och Sundsvall. Jag hittade iaf ett par jeans leggins, det fanns 2 st kvar så jag var helnöjd. Fick även ett par jätte snygga jeans av Daniel :) Då vart jag glad! Sen åkte vi + Daniels farsa  och hans sambo och bowlade , jag kom sist som vanligt. Men det kvittar för mig, Daniel vann.. Oväntat ? Ne inte precise..

Sitter och väntar på att Linda ska komma, länge sen man sågs. Har varit så knep med allt nu ett tag.
Och imorgon hoppas jag på kortspel Jimmy! Annars blir jag besviken..

Ne nu ska jag kika om jag hittar nå bra musik att ladda hem. Daniel fick mig att lyssna på Rick Ross i helgen..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0