Mycket ..

Mycket skrivande på mig idag, jag kommer inte med nå roliga saker alls. Men jag tror jag har lagt märke till så många saker idag. Och en av dessa saker är en sak som jag såg. Nämner inga namn, och jag har absolut inget med dom att göra och jag skiter fullständigt i dom. Men det är bara ett exempel utav alla som gör så här. Jag såg idag att en kille börjar skryta om en tjej han är intresserad av, men det är bara för att göra sitt ex sur. Känner ni igen det? Han säger inte liksom jag gillar (och namnet på människan) utan det låter typ så här: Åh du <3, hon <3 osvosv. Och exet tar ju åt sig och skriver något hon med som hon vill att killen ska se. Jag tycker hela tiden att det är så där typ. Men men nog om det.

Har iaf duschat och blåst, plattat och volymat håret. Så nu måste det bara plattas lite till imorgon bitti :) Sköönt... Har varit så tråkigt att varit hemma idag. Skolan börjar kännas mer rolig nu tycker jag. Visst det var mysigt att stanna hemma och gosa med Daniel den lilla stunden innan han åkte. Men hellre skolan för min del, gosa kan man göra på kvällar och lov.
Nu ska jag titta på One three hill, och prata med älsklingen sen sova..
Saknar dig bervid mig!

Puss&godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0