Mat ..

Mat måste vara en av dom bästa sakerna som finns, jag älskar mat :) Äter hellre mat ön godis och sånt. Ne det är nog de bästa man äter på ehla dagen. Sitter och äter makaroner och köttbullar nu, väldigt ovanligt va ? Jag äter det hela tiden när jag är i Östersund, men jag har ju inte så mycket plats för mat i min lilla lilla frys.Det stör jag mig på, men nu har jag ju varit hemma länge så nu är det gott nån dag iaf :p Vaknade rätt sent idag, vid kvart över 1 kanske? Så satt jag och nörda vid datan sen blev det duschen. Så har jag bara gjort mat och kladdat på mig lite smink.
Efter jag ätit klart ska jag fixa håret sen ska jag väl ner till biffen då. Blir film kväll :) Myspys! Borde kanske diska innan jag drar dit oxå "/  Ne nu ska jag äta klart och göra mig klar för en kväll med skräck :) De älskar Jimmy!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0