Lugn och sköön helg ..

Men helg har varit pefekt, jag har inte alls gjort nått. Jag har sovit, fått mat och varit hos Eva och spelat rummy. Jag vann, men det får man ju inte göra. För rummy är ju på liv och död för vissa. I fredags när jag hade vunnit så blev Eva så arg, så hon skriver till Jimmy. Och det slutade inge bra, dom 2 mot lilla jag!! Inte så snällt.. Eva hade ingen bil så jag gick hem, och det är faktiskt en bit. Eva följde med och hon skrattade hela vägen, konstant. Hon hade det jätte roligt!! Igår spelade vi oxå men då vågade hon inte säga någonting :p Idag ha jag slingat håret på Krille oxå, det blev riktigt fint.
Ne nu ska jag titta på OTH, sen sova. Skolaa imorron!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAH söt eva:) och du så klart:)<3 kärkle

2009-01-29 @ 23:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0