Konstigt ..

Mår inte kanoners idag, fattar inte vad som händer med min kropp. Har frysit i flera dagar nu, igår kväll så stod nog allt hår på mig rakt upp. Och jag har sovit dåligt inatt, först fryser jag sen börjar jag svettas. Så jag tror nog att jag hade/har feber. Jag vet inte om jag har det nu, jag känner mig bättre men jag känner mig så jävla hängig. Det är bara att ta det lugnt, och hoppas på att jag är bättre imorgon s jag kan gå på skolan. I övrigt så åkte Daniel hem idag kvart i 4. Tänkte ju passa på att vara med honom då de sista timmarna när jag var hemma. Men någon tröttare människa finns inte, han vägrar försöka kliva upp om han är trött! Jag vaknade kanske vid ja halv 11, så väckte jag Daniel då. Men ne ingen reaktion alls. Så vid 12 fick han lov att vakna, men hur länge han låg kvar i sängen var en annan 5a.
Känns konstigt att vara själv nu helt plötsligt, men jag vänjer mig nog.

Och en annan sak, jag tror fan att jag ska sluta snusa! Min snus tog slut ja vid 1 idag kanske, så följde jag Daniel en bit till bussen. Men jag köpte ändå ingen snus, de tycker jag e konstigt och bra gjort av mig. Så jag har iaf varit snus fri i några timmar :) Hoppas att jag klarar det, jag ska isf lägga undan 100 kr per vecka om jag klarar det..
ÖNSKA MIG LYCKA TILL ...

Nu är jag hungrig..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0