Kallt ..

Eftersom att vi har haft problem med vårat lås i några dagar så fick jag för mig att jag skulle skjuta upp mitt fönster lite så jag skulle ha en nöd ingång om det var kris. (låset är nu fixat) Det tyckte jag var en bra ide. Jag kom nyss hem och jag känner att det är kallt i lägenheten, inte alls den värmen det brukar vara, för hos mig är det jätte varmt. Ja men då gåt jag in i rummet så ser jag att fönstret har blåst upp! Men kul va ? Öh inte en sn höjdare. Men det är inte döds kallt skulle tro att det är typ 18-29 grader kanske. Men det är alldeles för kallt för mig. Inatt blir det min säng med mitt sköna duntäcke och mina kuddar :) Men det blir ensamnt utan mina snälla pojkar! :)

Ne nu blir det lite OTH tittning tror jag sen ska jag försöka sova lite tidigare än dom andra nätterna.

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0