Jahaa ..

Är lite halv tom inom mig, allting har gått så fort och det börjar bli en vana att slänga allt jobbigt på axeln och springa vidare. Det funkar ju, men ist för att tänka till och föraöka vara en bra människa själv så ska man absolut bli lite tjurig och elak som den andra. Och jag mår inte ett dugg bättre utav att jag gör så, utan det är bara nått som kommer för att man blir arg och för att man ska visa att är du elak så då kan jag oxå vara det typ. Det är iaf totalt onödigt och löjligt (jag gör så jämt). Men det är någonting jag ska föraöka bli bättre på.
Jag ska föraöka sluta vara så jävla tjurig, arg och småsur om jag inte har någon riktig anledning att vara det. (fast anlednign tyckr man ju alltid att man ha om man vill vara sur&arg)

Men men, allting pös ur kroppen idag. Jag vet inte riktigt varför, lång dag + att man är trött sen att man gått och burit på det här. Men nu har jag inget på mina axlar längre. Precise efter jag haft deppstunden så får jag oxå ett förlåt sms. Det lättade nog ännu mer då.  <3

Nu är det bra igen, och nu ska jag hoppa in i duschen. Idag har jag även ÄNTLIGEN köpt 3 linnen och 1 tröja. Inte så mkt men någonting iaf..

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0