Har jag turen med mig jag eller ??

Hade skapligt med tur inatt då ? Ne kanske inte, var hos Jimmy och kikade på film. Bestämde mig för att dra hem vid 2, jag frågade Jimmy om han ville följa med mig en bit och klart han ville det. Snäll han. :9 Men iallafall så säger jag till honom att han måste vänta och se om jag få upp dörren min för den är så jävla trög. (men enligt Jimmy har Diana varit för svag de är därför hon inte får upp dörren) Diana fick inte upp dörren så då skulle starka Jimmy fixa det åt mig, MEN han fick inte upp dörren. Lite svag kanske ? Så vi fick gå ner till Jimmy igen och jag fick sova hos honom. Somnade kanske vid 6 :/ klev upp vid kvart över 11 , så gick vi mot mig vid halv 12 för att jag skulle göra mig klar innan skolan. När vi kommer upp till mig får vi fortfarande inte upp dörren!! Så jag gatt knacka på hos grannen så fick vi gå igenom där :p
Dianas tur var det!!
Sitter hos Jimmy nu, men Jimmy&Jimmy är icke så sociala. Jävla fotbolls spel ......

Ne nu ska jag försöka komma in i deras koma!

Puss

Kommentarer
Postat av: linnea

Tack, jo jag förstår de :p

2009-01-07 @ 19:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0