Glader ..

Jo inatt somnade man ju inte tidigt iaf, var vaken till halv 3 -3 "/ Var inte så vidare pigg imorse kunde knapt få upp ögonen. Men jag klev iaf upp och gjorde mig iordning, käkade gröt till frukost gjorde jag oxå (: Duktigt, och ida ska jag ge mig själv berömm. Jag tycker verkligen att jag varit duktig idag, åt frukost, jobbade på lektionerna åt i matan jobbade mer, så gick vi och handlade sen hem så gjorde jag middag. Åt middagen vid 6 så lagomt sent. Men det blir ju så när man går i skolan så äckligt länge. Nu sitter jag dock vid datan och det kanske inte är så duktigt gjort men nått avslappnande måste ju jag oxå få göra. Ska snart diska, sen duscha. Sen ska jag möta Daniel vis bussen :) Han ringde på lektionen idag och sa att han skulle få komma till mig imorgon och vara hos mig tills på söndag, då blev jag jätte glad. Sen så ringde han efter kanske en halv timme och sa att han kommer ikv ist. Så nu sitter stackar på bussen utan musik :p Skönt att jag slipper åka för en gångs skull!

Jag är så fruktansvärt trött, hade jag bara lagt mig nu hade jag somnat på en gång. Ska försöka sova tidigt inatt, men kanske inte det lättaste när Daniel kommer. Men jag ska göra mig ett försök. Även att vi ska sova i en 90s säng :S vi som knuffar och klagar på varandra i en 1.20 s typ :P

Puss

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Ja jag har sån beslutsångest ;D

De va längesen man såg dig förrestne:p

2009-01-13 @ 09:00:56
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0