Ganska så lättat ändå.

Höll på att försova mig imorse. Men jag hade väl turen med mig och slog upp ögonen kl halv 8 fast jag skulle upp kl 7.  Jag har aldrig varit så snabb ur en säng någonsin i mitt liv tror jag. Men jag var klar till 10 i 8 ändå. 20 minuter är inte mycket alls, slängde bara på mig nå kläder, smikade mig slaffsigt och plattade topparna och borstade tänderna :) Klaaaar! Skoldaden ha gått bra, även fast dom är långa och dryga så gör vi inte så mycket "jobbiga" saker... Slutade även tidigare idag, men då ska jag dock jobba hemma. Ska ta och kika på 2 uppgifter ikväll så hoppas jag att jag gör dom oxå :p

Ikväll blire myyyyyyys...    <3
Det är det jag gör tills jag typtyptyp döööör..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0