En skön söndag ..

Ställde kl på halv 12 för att jag skulle kunna somna inatt, men det gick icke bra. Jag somnade om och vaknade halv 1 eller 1. Inte så bra de heller. Men idag tycker jag att jag varit rätt duktig. Klev upp och ja nördade framför datan, sen klädde jag på mig så gick jag och handlade. Handlade för 300 kr "/ Mindre roligt när man bor själv och nästan är en luffare! Men jag fick ju med mig lite mat hem iaf :) Så har jag bjudit Linda på middag idag, jag gjorde kroketter och nå kött med sweet chili sås till. Den är super god så ni vet det!! Den är kall och kan oxå användas till dipp. Underbart god. Efter vi hade ätit satt vi och snackade en stund sen spelade vi rummy, jag var fan orolig att linda skulle vinna från början men efter halva spelet kom jag nog igång och jag vann som tur var :p En mysig kväll med fröken Winger.

Imorgon är det skolan, och jag ska verkligen försöka att sköta skolan nu. Jag vill inte gå ut 2an utan några betyg! Nejnej. Så nu blir det till att kämpa, tror inte att jag komer orka med det. Men nu jävlar så ska jag visa vad jag kan!

Jag vil flytta till en annan lägenhet, en vanlig lägenhet. Min är jätte mysig men jag vill ha det större och mer som ett hem. Jag vet inte om Daniel kanske ska flytta hit till hösten så får se då om vi kanske kommer bli sambos :p Skulle vara mysig som fan, vad man skulle känna sig vuxen då? Jag tror det jag. Hoppas bara att drömmarna går i uppfyllelse som jag har svårt at tro men ändå, man kan väl få drömma?

I veckan ska jag och Malin ha n riktigt mys dag, Vi ska ut och käka sen ska vi se på bio :) Längtar som fasen, var ju år och dar sedan vi umgicks och hittade på tjejsaker :) Så ska jag hem till Hammarn på tisdag för jag ska till doktorn på osdag morgon om min migrän. Så ska jag träffa Eva en sväng på tisdag kväll :) Det var oxå år och dagar sedan jag träffade henne, hon har inte ens fått min julklapp.

Ne nu ska jag hoppa in i duchen ..
Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, tänk om jag hade vunnit över dig !!!

2009-01-11 @ 22:25:37
URL: http://lindawinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0