Bloggfajt ..

Helt sinnessjukt, jag läste Blondinbellas blogg för en stund sen och hon hade skrivit om Carolina Gynning & Katrin Zytomierska. Blondinbella tycker att Gynning & Katrin bara ger massa tips på hur man ska gå ner i vikt och att man ska dela måltider med andra osv.. Enligt blondinbella själv så hatar hon anorexia och allt vad det innehåller som jag själv fattar det.
Så jag var in på Gynnings & Katrins bloggar oxå för att enbart kika. Gynning hade inte alls skrivit så mycket om Blondinbella, kanske 2 inlägg. Men Katrin hade ju skrivit hur många inlägg som helst som. Jag förstår inte hur oerhört fjantiga människor kan vara. Jag tycker inte om någon av dessa tre, alla tror att dom är något stort och uppskattar sig själv mer än vad man borde. Men ändå så läser jag om dom för att dom är så blåsta så det blir kul.

Men det jag själv tycker är ju att Blondinbella är den som har mest rätt utav alla 3. Gynning & Katrin går ju på henne som är helt själv. Inte för jag bryr mig on det, men dom ska iaf "föreställa" vuxna. Vilket dom  inte alls gör eller är!. Men till saken, jag tycker helt klart som Blondinbella att allting handlar om att vara smal, tänk dom som är tjock och läser en blogg som deras där allt handlar om skönhet i alla slags saker, man ska vara smal, man ska se ut på ett visst sätt osv. Tänk så dåligt dom mår, dom kan ju iaf inte känna sig accepterad. Men Blondinbella är då jävligt mån om sitt eget utseende hon oxå. Men hon är iaf inte vuxen än. Visst jag vill ju självklart oxå se så fin ut som jag kan så jag ska ju inte klandra dom för att dom är utseendefixerad.  Men har man inte pengar så kan man inte bli som dom här snorvalparna med pengar. Och det tycker jag att vi "fattiga" människor faktiskt ska vara glad för!

Så vill jag bara tilllägga att Katrin gör ju allt för att hålla de här "bråket" vid liv. Sånt tycker 30 åringar är roligt, bra sätt att fördriva tiden på kanske ? Haha det är så ironiskt!!


Peace out!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0