Trött dag idag ..

Började halv 11 idag men ändå så är man trött, va tröttare i morse än igår fast vi började kl 10 igår. Iof så är det bara en halv timme, men somnade tidigare inatt. På skolan va det typ sunk .. Hade lång luch idag, så då sprang jag och Linda ner på stan. Hittade iaf nått till Daniel på alla hjärtans dag :) Hoppas det duger.
Sen så ha vi käkat så håller jag på att diska, men eftersom mitt diskställ är som det är så kan man inte ha hur mycket disk som helst på det. Så nu får jag vänta tills det är tort så ska jag ta resten.. Det lär ju gå fort eftersom det inte är så mycket kvar.
Ikväll blire bio, vi ska kolla på Wallander :) Myspys.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0