Troligt ?

Min dag är förstörd iaf, jag vaknade ja vad va klockan halv 10 kanske och min buss till Åre gick kl 8. HEJJAHEJJA, hur troligt är det? Helt seriöst, min klocka ringer flera gånger om man inte stänger av den, jag vet inte om jag gör det i sömnen men troligtvis icke, det kanske är Daniel? Ja inte fan vet då jag, men en dag man slipper skolan man ska åka och ha lite roligt, ne då kliver man icke upp! Somnade till och med tidigt igår så jätte trött skulle jag inte ha varit! Jag har varit för arg för att kunna somnat om, jag har rensat ut alla dubbletter av Daniels nr som blev på hans telefon när vi bytte tillbaka mobiler. Idag ska jag städa och vara sur på mig själv! Men kan ju inte göra så mycket när Daniel sover för då får man väl en utskällning.
Ne bajs och hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0